Обещание за Брандa – Нашият бранд е обещанието, което ние изпълняваме

Брандът поражда реакции. Има множество хора, които обичат своя Apple, iPod или своята котка и т.н. Определени чувства изникват в съзнанието ви когато мислите за вашите любими марки. Хората очакват, че тези брандове трябва манифестират своите обещания всеки път, където и да са, неочаквано. Несъответствия в изпълнението на услуги може да навреди в по-нататъшните отношения. Това може да накара клиента да предпочете друг бранд.

Обещанието за бранда е това, което казвате на клиента и какво предстои да му бъде доставено. Ако не сте готови да отговорите на очакванията на клиента, бизнесът ви или ще затъне, или ще умре. Ако не сте готови да изпълните обещанията за бранда, няма да сте готови да посрещнете очакванията, които сте създали в съзнанията на клиентите.

Има три основни грешки, които бизнес лидерите допускат докато изпълняват и разработват обещанието за бранда:

  • Първата грешка е когато отказвате да разпознаете очакванията на потребителите, които са създадени в съзнанието им, преди да са се докоснали до определен бранд. Потребителите много лесно могат да реализират вашето обещание за бранда в бизнеса, с който се занимавате. Например, ако имате гурме ресторант, тогава клиентите ще имат образ в тяхното съзнание, който ще е различен от предложенията в местните ресторанти. Това е една от причините да се работи и по най-малките детайли. Един гурме ресторант не предполага наличието на пластмасово меню или хартиени подложки.
  • Втората основна грешка е въвеждането на система, която предизвиква негативен опит при клиентите. Бизнесмените работят върху създаването на ефективни резултати спестявайки време и пари. Хората са егоцентрични създания, които също имат мисъл в съзнанието си да пестят пари и време. Например, клиентът пита дали приемате кредитна карта? Приемате всякакви кредитни карти или само мастър кард и виза? Ако не приемате тези карти, има ли разлика каква е цената? Вие просто губите продажби. Тогава какви са другите услуги, които предлагате на клиент на място, които да са привличащи за потребителите. Всяко малко неудобство ще накара клиента да каже ‘вие не сте много ориентиран в услугите’ и това ще го окуражи да избере друг бранд.
  • Третата основна грешка е когато сте неспособен да наемете най-добрия кандидат. Лесно наемате всеки, който се появи, но след това не полагате усилия за обучение, което довежда до ужасни резултати при работа с клиентите. Обещанията за бранда се изпълняват от персонала. Ако вашата цел е да сте глава на бизнес, вие ще инвестирате да обучите персонала. Ако изберете някого много любезен и дори не знае как да се облече за интервю, тогава конкуренцията може да ви изпрати поздравителна картичка за всичката работа, който ще му осигурите.

Хората, които искат да станат успешни бизнес ръководители разбират, че те са отлични продуктови брандове. Те са автентични, надеждни и достоверни. Техния образ е името им. Да дават най-доброто от себе си е техният бранд. Искате да сте победител в работата? Тогава, изпълнете обещанието за бранда..