Бранд стратегия

Онлайн бранд стратегия / стратегия за изграждане на марка) / Online Brand Strategy

Позициониране и разработване на посланието:

Всяка компания има нужда от марка и послание, което да резонира у клиентите и да предизвиква тяхната лоялност. Без стратегия за разработване на марката, няма значение с какъв маркетинг или реклама е ангажирана компанията.

Правилното послание е като основите на една къща. С грешното послание, всяка маркетингова кампания ще се провали.

Digitalagency.bg е уникално позиционирана, за да създава такова послание в какъвто и да е формат. Компаниите се нуждаят от разработване и управление на марката, което трябва да е постоянно, от писане в уеб сайта, качване на страници до връзки със социалните медии. Те имат нужда от близка връзка между писатели, дизайнери и техният собствен маркетингов екип. Digitalagency.bg е изграден от майстори на словото, които знаят как да създадат правилното послание, което да докосне аудиторията, и да ги кара да се връщат отново и отново – и Digitalagency.bg знае как да предаде това послание на правилните, ключови хора.

С ясна комуникация с клиента, Digitalagency.bg ще изгради и управлява модел на марката, и ще предостави създаването на послание, което да определи и изгради корпоративната марка на компанията, и също така специализира в създаване на послание за отделни продукти и услуги.

Проучване на пазара

Преди една компания да предприеме каквато и да е стъпка, е много важно първо да очертае план. Всяка индустрия е уникална. Всяко привличане на клиенти е уникално. Компанията, която разбира своите конкуренти, разбира тяхната цел, ще победи своята конкуренция. Digitalagency.bg помага на клиентите да разберат своите конкуренти, тяхната индустрия и какви маркетингови стратегии имат най-голям шанс за успех. Ние ще се заровим дълбоко в числата, статистиката и проучванията, и ще се появим с идеалната стратегия за разработване на марката, която най-ефективно да разпространи посланието за компанията.

Това ще осигури основата, от която всека стъпка на бизнеса може да погледне към всяко решение. С правилните изследвания, проведени на място, компаниите също така ще могат да определят тяхната собствена марка, гласност, каква стратегия ще проработи, и в каква посока да тръгнат.

Изследване на аудиторията / Crowd Sourcing:

Успешните кампании не разчитат на предположения. Успешните кампании разчитат на надеждни данни, които предизвикват взимането на всяко решение. Digitalagency.bg работи в тясно сътрудничество с InboundMarketing.bg, за да предостави сериозно изследване на аудиторията, което що помогне на всяка една кампания да бъде успешна.

С изследването на аудиторията вашата кампания и идеи могат да бъдат първо преценени от голяма група хора, преди да ги осъществите. Независимо дали това е дизайна на логото, дизайна на уеб сайта, или каквото и да е друго Digitalagency.bg може да представи идеята на голям брой хора, така че вие да разберете дали може или не може да успее в дългосрочен план.

Бранд дизайн (дизайн на марката) / Brand Design

След разработването на марка на компанията и определянето на тази марка, Digitalagency.bg ще проектира (или в някои случаи ще направи редизайн) корпоративния имидж – включително лого, уеб сайт и други маркетингови материали, за да се увери, че всеки един отделен елемент е в хармония със стратегията за марката. Ние също така ще направим обучение с ръководители и служители, така че целият екип да бъде наясно с новата посока.

Излагане на марката / Brand Exposure

След като вече всичко е на мястото си, Digitalagency.bg ще се консултира относно това в каква посока да са поеме, за да се получи най-широко излагане на марката чрез обществени връзки и онлайн маркетинг.