Конференцията Digitalpro даде заявка за дигитално обучение с най-висока добавена стойност в страната.

Скоро, съвсем скоро, в Международно Висше Бизнес Училище се проведе конференция Digitalpro с лектори от сферата на дигиталния маркетинг и аз имах удоволствието да бъда поканен да присъствам като „вииш ли“ динозавър от бранша.

Обстановката беше разкошна, а и в съботния ден трафика бе разкошно „анемичен“, та стигнахме до полите на Витоша по вода, с ведро настроение и дигитален заряд. Аулата на висшето учебно заведение беше оборудвана със страхотна уредба за аудио и видео (слабост са ми тия неща и ги отбелязвам), интериорът беше на високото нивото на модерните западно-европейски университети. Клима комфорт, ведър въздух, много светлина за хармонизиране на сетивата и естествено „наостряне“ на вниманието за възприемчивост на чистото знание, което ни „заля на талази“ от сцената (не е лаф да кажа катедра, щото соц малко тъй).

Заслушахме се в откриването на мероприятието от Запорожанов старши. Диригентската палка на опитния диги спец задвижи програмата по подобаваш начин и щафетата се подаде на следващите ерудити на родната интернет рекламна индустрия. Веднага ни направи впечатление, че на трибуната излизаха хора с колосален опит, поднесен с равна доза интелект, емоционална интелигентност и добро, много добро отношение и общуване с публиката. Както всяко първо издание на нещо голямо в диджитъла имаше много откровеност в лекциите и се издадоха доста трикове и „чалъми“ за иначе уж краткото време за представяне на спецовете. И помен нямаше за препратки към архаичните форми на образование, което за съжаление все още се шири по държавните ни университети. Лекторите бяха от „риъл тайм“ бизнеса и даряваха знаене и можене, не само знание. Имаше много душа и неподправена емоция …. казвам Ви така беше … пълнозърнесто и вкусно знание …

Евгени Йорданов, представен като доайен на интернет маркетинга в България, представи супер интерактивно материалите си, излезе от положение с лекота от няколкото саботажа на колегите за прекъсване на слайдването на кадри от презентацията му. Или пък имаше толкова силно излъчване и присъствие в залата, че сигнала на устройството за превключване на страниците на презентото прецъка дваж триш.

Много интересна за мен бе лекцията на Александър Славов , който показа огромната пирамида на рекламната индустрия, постройката на едно истинско предприятие и пътя на генерирането на идеи в големите фирми, дето е творил. Даде безценни съвети и маркира пунктуално как се генерира качествено съдържание и фул криейтив, в сърцето на рекламистките студиа, кой за какво отговаря, как се прави правилен брейнсторминг на идеи във верен на каузата колектив. Имаше речитатив на диджей, при все това се получи очарователно. 15 години съм в сферата, но бих отишъл на лекциите му, защото вижда картинката от много високо и е надскочил отдавна занаятчийското и манифактурното така типично крепостничество присъщо на някои колеги (а бе и себе си съм хващал да залитам така).

Запорожанов младши също със страхотна лекция за „Фейса под Буката“ и въобще за социалните мрежи, здраво ни омрежи. Детайлизирането на пърформанс маркетинга за 30 минути честно му прави чест – убеди хората, зариби ги. И като водещ на мероприятието му давам висока оценка, много ведър човек, обичащ хората, даващ знание похватно и със желание.

Марто издаде много профи тайни за изискуемото от акаунт мениджърите за високи печалби в рекламната, дигитална индустрия. Беше адски откровен и чувствен, на моменти сам май от себе си очуден какво количество и качество „еликсир наля в главите на присъстващите“. Даде заявка, за висока добавена стойност на обучението, което всъщност конференцията анонсира, което ще започне в началото на септември тази година. Рутината му и заслуженото му самочувствие на мениджър на водеща диджитъл рекламна агенция в страната със сигурност е маркирала въжделенията и трасирала чисто нови идеи за кариерно развитие на доста хора в залата. Запали ги! Това е Марто!

Да си призная пропуснах някои лекции и то защото на мен 15 минутките за нетуъркинг никога не ми стигат, а мероприятието предоставяше златни възможности за заформяне на познанства от онези дето после те „дърпат напред“.

Казаха ми, че по тясно ориентираните и детайлни лекции за контекстна реклама – Google Adwords, видео маркетинг, мейл маркетинг също са били „калорични“, поднесени със същите дози професионализъм и каквото казахме, типичното за този конф да „не пуска конфети“, а да се държи откровено/уважително!

Разбира се бе засегната и електронната търговия и дропшипинга, дисциплини все преки ползватели на дигиталния маркетинг.

Запишете се хора, „септември ще бъде май“, обучението Didgitalpro ще има дори елементи на мастър клас, така разчетох яката заявка за много добавена стойност, която ще бъде заложена в лекционните материали на диги-даскалите тук!

За да се гмурнете в обширното море на престижната професия дигитален маркетинг спец четете тук. Следете ги и в канала https://www.facebook.com/digitalpro.bg

Момчил Марчев